La falla de Canadà ja està plantada
Sense preocupar-se de si els canvien el dia de la cremà o si els puguen l’IVA (que allí, per cert, és de només el 6%), els artistes de la Tohu, una organització de Canadà, ja han plantat la seua falla. El monument té 10 metres d’altura i forma part d’un esdeveniment cultural que té lloc del 3 al 18 d’agost. Afortunadament, tenim el seu Facebook per a xivar-nos les fotos.


Afortunadament, és ficció. Es tracta d’un dels desastre que el nordamericà Archibald McKey munta en les Falles passades, segons es pot vore en el capítol 9 d’esta sèrie anomenat precisament “Abans de la Nit del Fuck”. Esta sèrie, que compta amb actors i actrius de programes com Autoindefinits i Socarrats, està carregada d’humor valencià i pot seguir-se per Internet.
El presentador del desaparegut programa Cor de festa, el conegut Julio Tormo, torna a la televisió, i ho fa amb un programa de format similar a l’esmentat. El seu títol serà De festa en festa i s’emetrà a les 22.00 hores tots els dijous d’estiu del 2 d’agost fins al 13 de setembre.