Fiesta para recibir al caballito de Na Jordana

Fiesta para recibir al caballito de Na Jordana

¡Ya estamos de plantà! Nou Campanar ya ha empezado, se espera que hoy las saque Exposición y Convento, y Na Jordana está en ello, pero quiere armar una buena para el montaje del caballo de remate este sábado. Para que no se aburra por el camino hasta la plaza del Portal Nuevo, un espectáculo con fuego, caballos e indumentaria griega le acompañará por la tarde.

Logo de Distrito Fallas (512x512)

Torrent planta 10.000 euros més i Dénia planifica la cremà

A Torrent no li tenen por a la crisi i “plantaran” uns 414.000 euros en falles, 10.000 més que l’any passat. Ara bé, la pujada es deu en gran part als dos nous monuments de la secció especial d’esta ciutat. Més al sud, a Dénia, ja tenen els torns de la cremà de les falles que es planten allí, els quals comencen a les 20.30 hores amb les infantils i arriben fins quasi les tres de la matinada.

Logo de Distrito Fallas (512x512)

Anem de tombe?


Si estàs fart de falles gegants que necessiten grues enormes i una fartà de dies per a muntar-se, ja tens plans. Dues falles, la de Noscarmientas i Sant Miguel-Plaça Vicent Iborra, es plantaran “al tombe”, com les d’abans.

Logo de Distrito Fallas (512x512)

Uns 7.000 kilos de Leonardo s’alçaran dimarts

Leonardo da Vinci, este gran geni de la història, arriba al remat de Na Jordana amb uns kilos de més: uns 7.000 pessa només el cap, que pujarà d’una peça dimarts que ve a les 20.00 hores. En les escenes, molta diversió i codis QR que les ampliaran (virtualment, clar). Són detalls que van descobrir-se ahir al casal de la comissió, junt al llibret d’este exercici.

Logo de Distrito Fallas (512x512)

Al tombe, Salamanca-Comte d’Altea

I mentre ja comencen a arribar al carrer peces de les falles més grans de València (ja hi ha “plàstics” de Sueca-Literat Azorín, Nou Campanar, Na Jordana, Cuba-Literat-Azorín, l’Antiga, Cuba-Literat Azorín i d’altres), la més xicoteta falla de Salamanca-Comte d’Altea no renuncia a la plantà tradicional “al tombe” i la posarà en marxa el dia 12 de març a les 20.00 hores. Els fallers hauran de menjar bons bunyols eixe dia per a pujar el monument amb força.