Les corts d’honor de Torrent se’n van a sopar
Sopar, soparan tots els dies, però no com el pròxim 3 de juliol. Eixe dia a les 21.30 hores celebraran el II Sopar Anual de les Corts d’Honor i Falleres Majors de Torrent al restaurant El Pino (El Vedat de Torrent), i com cada any, a banda d’un bon menjar i bones estones amb la gent, esperen recollir fons per a “Los Hogares San Martín de Porres”, una organització benèfica que dóna sostre a persones sense llar.

La Falla Cronista-Vicent Beguer i Esteve de Torrent ha encarregat a l’artista faller Miguel Balaguer la construcció del seu monument gran. Amb este serà l’any número quinze en què Balaguer col·labora amb esta comissió. Per altra banda, la falla infantil la realitzarà
Les exaltacions de les falleres majors de València sempre donen molt per a escriure Les de Marta Agustín i María Berbel, celebrades passats divendres i dissabte, no anavan a ser menys, i molts mitjans s’han afanyat a publicar articles on es parla des del color verd aigua marina del vestit de Marta fins a les al·lusions taurines del seu mantenidor, el torero Enrique Ponce, passant per la “publicitat subliminal” del futur llibre sobre les falleres majors infantils de València de Julio Tormo, el mantenidor de María.
Dissabte 17 de gener passat va celebrar-se la presentació de les falleres majors de Benifaió, Laura Molina Rovira i la xiqueta Paloma Domínguez Fontestad. A l’acte, molt semblant a l’homònim de Junta Central Fallera, van assistir representants de cinc juntes locals d’altres localitats i diversos mitjans de comunicació. Una vegada acabat, va oferir-se un vi d’honor.