Ja sabem què guardava la Federació d’Especial
I per fi, entre tapa i tapa, van podem vore les maquetes de les falles que plantaran les comissions de la Federació de Falles de la Secció Especial. Difícil va estar fotografiar-les al poc de la inauguració per la gent que hi havia, però la missió va ser complida. Enguany, la visita a les maquetes i esbossos va ser més agradable per la música de l’orquestra que tocava al costat i l’olor a menjar que arribava de la fira de la tapa, una de les novetats de la Festa per a tots. Però anem al gra…

I quan encara està prop l’ofrena marinera de l’Agrupació de Falles del Districte Marítim, esta ja ha anunciat que farà el seu tradicional homenatge a la Senyera el pròxim diumenge 23 a les dotze del matí. A l’acte assitiran tres regidors de l’Ajuntament de València (Alfons Grau, Félix Crespo i Francisco Lledó) i les novíssimes falleres majors de València, Sandra Muñoz i Rocío Pascual.
Si visites habitualment webs falleres, segur que saps que els responsables de