L’artista Javier Fernández Ruiz s’ho ha pensat millor i finalment no realitzarà la falla infantil de Sueca-Literat Azorín. I de moment, la comissió deixa buida eixa vacant fins a la Festa per a Tots de 2013, on anunciarà qui li substituirà. José Lafarga sí que confirma que seguix amb la falla gran.
Javier Fernández no plantarà la propera falla infantil de Sueca a pesar de l’anunci fet només acabar la setmana fallera de 2012, encara que sí continua amb el treball de la gran de Peu de la Creu i la infantil de Duc de Gaeta. Ara bé, Sueca-Literat Azorín té pensat seguir plantant la seua falleta en secció especial, i la gran també, així com instal·lar la potent il·luminació que tanta fama li ha donat, tot a pesar dels retalls pressupostaris.
Fernández Ruiz ha estat estos últims tres anys col·laborant amb la comissió de Russafa, aconseguint en les Falles 2012 el segon premi de la secció especial.