La Falla Sagunt-Pare Urbano ha volgut emportar-se un bon tros d’Espanya a la seua demarcació, i l’11 de febrer celebrarà la seua II Jornada de Cases Regionals on en participaran un grapat de les que existixen a València i altres localitats properes. Plats típics, balls, espectacles diversos i molt més procedent de diverses parts d’Espanya tindran lloc en unes carpes on l’entrada serà lliure. ¿Hasen unaz zevillanaz? ¿O una jotica aragonesa?
Participen en la jornada: Centro Aragonés de Valencia, Centro Aragonés de Puerto de Sagunto, Casa de Andalucía de Valencia, Casa de Andalucía de Puerto Sagunto, Casa de Castilla la Mancha de Valenci,a Casa de Castilla la Mancha de Torrent,Asociación de Daimieleños en Valencia, Casa Centro Extremeño de Benetússer, Casa de Murcia y Albacete en Valencia, Casa Vasco-Navarra, Casa de Melilla, Casa de Cantabria, Casa de Canarias las 7 Islas i Casa de Asturias.
Este es el programa d’eixe dia:
11:00 INAUGURACIÓ OFICIAL i TALL DE CINTES (assistència de la fallera major de València i cort d’honor, encara per confirmar). ACTE INAUGURACIÓ i VISITA CASES. JOTES VALENCIANES pel Grup de Dansa “Associació Cultural La Raspera ” (20 ‘ aprox.).
12:30 ACTUACIÓ CASA CANTÀBRIA. Banda de música (30 ‘aprox.).
13:00 ACTUACIÓ CASA LOCALS DE CATALUNYA. Grup de Ball amb Rondalla (20 ‘aprox.).
13:30 ACTUACIÓ CASA ANDALUSIA DE VALÈNCIA. Balls Andalusos (20 ‘aprox).
14:00 ACTUACIÓ CASA D’ASTÚRIES. Gaiters en carrer per zona casetes.
14:30-16:00 Dinar.
16:00 ACTUACIÓ CASA DE CANÀRIES. Rondalla i Cant (20 ‘ aprox.).
16:30 ACTUACIÓ CASA D’ANDALUSIA (de Port de Sagunt). Balls Andalusos (15 ‘ aprox.).
17:00 ACTUACIÓ CENTRE ARAGONÉS. Cant i Rondalla (40 ‘aprox.).
17:45 CASA VALÈNCIA. Jotes Valencianes (20 ‘aprox.). ALBAES (25 ‘aprox.).
18:30 ACTE CLOENDA OFICIAL II JORNADA HOMENATGE CASES REGIONALS A VALÈNCIA.
21:00 RECEPCIÓ SOPAR HOMENATGE.
21:30 SOPAR.
23:45 ACTE HOMENATGE DANSES VALENCIANES (20 ‘aprox.). INTERCANVI de INSÍGNIES i agraïments. COMIAT I TANCAMENT ACTE. FESTA.